22 mars



I helgen jobbar jag. Verkligen hela helgen! De e så tråkigt så ja vet knappt vart ja ska ta vägen. Timmarna känns lite som år.. Meen de e sista rycket sen e de semester 1 vecka. Iaf, idag har ja börjat med en tradition. En tradition som ja fan kommer hålla hårt i varannan freda. Fredagslyx! Ja unnar mig något samtidigt som ja köper de för att ja tycker synd om mig som kommer ha en pisstråkig helg. T.ex idag, på premiärdagen, så skulle ja till Ica och köpa snus på rasten. När ja kom dit så kände ja bara, Nee ja måste ha deras plocksallad, fast ja hade matlåda med mig! Plocka ihop den finaste av dom finaste salladerna,gick tillbaka. la mig i soffan, ratta in Hannah och Amandas pod och njöööööööt! Fy fan va de va gott! OCH helgens jobb kändes lite lättare. Ja ska ju inte slå på stort och överdriva å bli nå monster varannan fredag, men något. Något som gör mig glad ska ja ha :)

Och de bästa av allt.. Dom andra 2 fredagarna i månaden när ja INTE jobbar helg och ska göra massa kul, ja då måste ja ju unna mig något för att ja e ledig i helgen och jobbveckan e slut. WIN!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback