Fredagsnöjet

Igår va stressigt och kul, jävlar va kul de va! Får lov att tacka Bella för ett stort asgarv :) hon va ju en av dom som skulle få present tyckte jag. Och hon älskar överraskningar. Problemet är att lika mkt som hon älskar de är hon lika rädd för psyk och våran trapp e inte den bästa. Jag tänkte ju att ja slår in presenten, ställer de utanför hennes dörr. Plingar på och kutar ut och väntar.. Ja väntade och väntade (ville ju inte gå hem om någon annan skulle hitta ett rosa paket i en trapp på Haga) men lampan tänds inte. Smyger in, tänder lampan Plingar igen och kutar ut. Väntar å väntar men nej.. Ringer till henne och ska lura över henne till mig, då ser hon ju paketet tänker ja. Men de va ju ganska svårt att hålla sig för skratt när hon svarar och låter LIVRÄDD! "alltså de är ett psyk i min trapp ja kan inte komma till dig" när ja försöka övertala henne att de säkert bara e någon som skojar och att hon ska komma säger hon "vill du att ja ska bli mördad??!" hör på henne att de e ingen ide, de kommer inte gå att få ut henne ur lägenheten så kommer ja upp. Plingar på och när hon öppnar är de ren och skär skräck i hennes ögon! Ja dör, önskar att ja hade de på film. Alltihop! Och där står ja med ett stort rosa paket -du e den sämsta människan att överraska! Skräcken i ögonen övergår på 1 sekund till glädje och ja fick exakt den reaktionen ja ville ha. "FYYY FAAAAN VA FIIIIIN!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback