121030

De va med stor besvikelse ja drack upp de där proteinpulvret! Ungefär de äckligaste ja har druckit. I hela mitt liv! Vider! Men snål som ja är så ska varenda dl ner i min mage. Åkte till life butiken på hälla och skulle köpa sån där shaker att ha de i, såklart va alla strukfula förutom en och då fick man med ett annat pulver. De va ju ganska kul, för ja har läst massa om de att de ska va bra och förhoppningsvis godare. Lättlurad sitter ja nu med två olika proteinpulver. MEN med en fin shaker iaf. Bara hoppas att de rosa är gott!


Kommentarer
VästeråsAnna säger:

Är det den men körbärssmak så smakar den heeelt åt helvete äckligt. Klumpar å skit i den. Eller så är det jag som är känslig kanske. Iaf, tycker du om den kan du få min :)

2012-11-02 | 15:47:30
Bloggadress: http://hallonosvek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback