Karriär?!?!?

Hej å hå, passet va lättare sagt än gjort! Satan va ja svettades! Lätt de bästa passet någonsin, musiken, rörelserna, ledaren ja dööör ! Räkna med mig nästa vecka!!:D

À nu då.. Ligger här i sängen, som vanligt med ångest över att gå till jobbet imorrn. Om någon missat de så hatar ja mitt jobb. Verkligen hatar!! Spelar ingen roll längre att Bella jobbar där. Vi jobbar endå inte med varann. Förut kunde vi endå peppa varann med att de e bara bita ihop.. Tänk pengar! Men de funkar inte längre. Ingenting är kul! Verkligen spyr på de där stället. Och blir lika förbannad på mig själv varenda gång ja
Känner så här.. BYT JOBB DÅ FÖRIHELVETE PERNILLA!! Meeeen ja e för trygg och ja har absolut inte den minsta lilla aningen om vad ja vill hålla på med! De e där de kör ihop sig. Vad vill jag? Ja kan räkna upp allt ja inte vill. Ja vill inte jobbar i affär. Ja vill inte behöva göra iordning mig varenda dag för mitt jobb ( de e typ de enda positiva nu, kan gå dit i pyjamas om ja vill med håret som en fågelskrämma) ja vill inte sälja saker ( sjuuukt tråkigt!) Ja vill inte absolut inte jobba med något som ens har de minsta att göra med vården. Ja vill inte ha gamla nuck kärringar som kollegor. Ja vill inte behöva vara trevlig.

Plus att detta år har ja så roliga resor planerade å bokade!!!:) så ja kan inte ens fundera på att byta till något annat för då ryker ju min semester.

Så va så vänlig och tala om för mig vad ja ska jobba med // tack på förhand, P !


Kommentarer
VästeråsAnna säger:

Ojoj Hårda ord här Pernilla ;)



Snickare, glasmästare, brandman, långtradarchaffis. Eller vänta, det va det som jag ville jobba med.



Nej jag har ingen aning om vad du ska hitta på.

2012-05-09 | 14:40:47
Bloggadress: http://hallonosvek.blogg.se/
Anonym säger:

Lätt på försäkringskassan, du sitter i mjukiskläder på ditt egna kontor å bara är otrevlig mot folk på mailen å i telefonen =)

2012-05-10 | 21:18:35
Maria Hjärner säger:

Det va jag som skrev om det inte framgick iaf =)

2012-05-12 | 11:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback