Bitch !

Surkärring nr 1, japp här har ni mig! Fy fan igår skämdes ja över mig själv. Vårat hus är extremt lyhört, ja hör när min granne nyser. På den nivån är det. Men så länge ja bott där så har de aldrig varit en fest, inte ens en förfest. Tills igår.. Alltså ja e inte den som e den. Festa på, ha den roligaste kvällen i ditt liv! Men när dom dundrar på med spice girls och agua (volymen va så hög att ja kunde lika gärna legat i samma lägenhet i sovrummet) kl 2 på natten då e de inte kul när man ska jobba kl 8 dagen efter. Så ja trippa upp och bad dom sänka typ jätte mycket, som tur är så va dom snälla. Men fick så jäkla dåligt samvete!! För ingen har klagat på mig nån gång och ja vill inte direkt vara den som startar nå "krig"..Ännu värre var de att dom hade tjejfest, och ja vet ju själv hur kul man har! Ja tröstade mig med att klockan faktiskt inte va typ halv tolv utan 2 på natten. När ja kom tillbaka fråga Thom mig om ja skulle gå på boulle träffen imorrn! Riktig jävla bitterfitta!!!


Kommentarer
Gabri säger:

Tack Pilliis:)! Där ska hängas med våra 3 små apor i sommar!

2012-05-19 | 17:38:28
Bloggadress: http://gabriellali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback