Besatt!

Joo, ja är helt besatt av Emila från Lyckan i L.A! Hon är typ den snyggaste på hela jorden. Ja dör av hennes klädstil eller hela hennes stil, hennes utseende, tatueringarna, allt! så jävla ball!
Har scrollat igenom hela hennes blogg nu ikväll. Jag vill vara henne! Ja vill också hålla på med något ja verkligen brinner för, och framför allt egna arbetstider. hur skönt skulle inte de vara? kunna sitta och pilla med nått hela nätterna tills man somnar, vakna utan stress och kanske äta lite och fortsätta å pilla lite vad de nu är man får för sig.. :)
De enda, om ja nu ska vara negativ, är att hon ska vara så sexig hela tiden. på hennes bilder.Iofs är de ju "photoshoots" men Sånt gillar inte ja. när de blir för uppenbart. tycker de är 1000 ggr snyggare när man tar en fin/cool bild och man är "sexig" i sig själv. om ni fattar (?)
Eller så är de bara för att ja e undermedvetet avundsjuk. ja har inga såna bilder på mig. skulle aldrig göra de heller. har ingenting med självförtroende att göra. tycker bara inte att de e min stil. men klart att de skulle vara "kul" å ha såna bilder på sig själv. kanske.. ja vet inte faktiskt. kan inte tänka mig själv in i situationen. haha!
meeeeen de finns ju folk till allt som tycker om allt ;) o tur är vell de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback