120501

Natten från helvetet!! Japp den hade ja inatt. Kan inte beskriva med ord hur trött ja är just nu! De bara går inte, skulle behöva en hel ordbok för att få fram det!

Jag jobbade 12 timmar istället för 7 igår..
Kommer hem till den stökigaste lägenhet ja sett, dampar uuur! Ja va tokig! Ni vet när man e så trött så minsta lilla... Kunde inte somna för ja va så arg. Klarvaken! När ja äntligen lyckas, då kommer Thom hem kl 1, ja vaknar och är pigg. Känner paniken komma för att ja ska upp om 6 timmar och jobba 12 timmar igen med en liten rast kl 11. Och han frågar varför ja e så arg?! Vill du dö? Är de enda ja får ur mig. Lyckas iaf igen att somna. NÄE då ringer min mobil kl FEM!! Nån stackars jävel ( när ja får tag på han) som fylleringer! Thom svarar första gången för då fatta ja vell inte att de va min. Personen i luren säger ingenting. Lägger på. Då ringer de igen! Ja svarar och får ett TJA! I örat. Klockan 05.12. Frågar vem de är för de va ett nummer ja inte hade, får tillbaka -gissa!? Lägger på och bryter ihop inombords! Ja ska upp om 2 timmar. Tänker att nu e de vell lugnt.. Klockan 5.58 ringer idioten IGEN! 2 gånger efter varann dessutom. Och skickar sen -vet du vem de e?:P. De finns fan ingen gud! Den där lip gubben i slutet.. Ja höll på att bryta av min telefon på mitten! Skulle varit piggare om ja hade festat hela natten och gått direkt hit! Inte nog med det, kan ju förstå Thom att han inte blir sådär jätteglad när en kille ringer mitt i natten men hallå!? Kan ja bestämma vem som ringer till mig?! Så imorse när ja lyckas (mirakel) ta mig upp så mumlar han, du vi måste prata sen om de där..

Varför jag? Så om ni befinner er på Haga idag och ser ett lik komma gående, passera bara lugnt och fint förbi. Inte ett ord, då smäller det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback