Godnatt!

Kom hem från Uppsala och visste inte om ja skulle skita på mig, spy ner mig eller somna i trappen först! Helt förstörd!

Men så kul ja haft! Underbara människor fanns de gått om. Och utan att verka självgod eller nått sånt men Vart så sjukt glad, på festen där ja högst kände 6 pers kom de fram flera stycken som ja aldrig träffat och (utan att överdriva!) öste komplimanger! Både tjejer och killar. Alltså de går inte att förklara hur jävla lycklig ja blev! Nästan tårögd:) TACK❤

Nu väntar sängen och en ny vecka, ett steg närmare sommaren:)

Ursäkta vårat tillstånd, tror kortet togs typ vid 2 inatt på festen.
Jag och min fina..



Kommentarer
Sanna säger:

så fina ni är =)<3

2012-04-30 | 23:23:18
Bloggadress: http://sannafuentes.blogg,se
Maria säger:

Det är för att du är en sån underbar person <3 Tack för allt!

2012-05-01 | 21:24:46
jonsson säger:

Fan va fin du va bettan!

2012-05-04 | 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback