120425

LÖÖÖÖÖN!!
Som ja har längtat, äntligen pengar igen!
Allting kommer gå till sparande, har så mycket roligt att se fram emot så de gör mig ingenting att leva på exitensminimum.

Planen idag är att försöka ta mig till badhuset och simma emellan jobbet. Först tänkte ja att ja skulle försöka mig på fitnessfighten men ja känner mig själv och ja vet att de inte skulle gå. då e de bara onödigt att lägga pengar på de, och faktiskt så trivs ja med mig själv.

Varje gång ja känner mig onöjd med mig själv så tänker ja alltid på tiden för 2 år sen när ja va helt hopplöst deprimerad och rasade i vikt. kommer ihåg att ja fick tvinga i mig 1 glas yoghurt innan ja skulle festa för ja va rädd att bli för full för ja inte hade ätit på flera dagar. Mina hungerkänslor försvann helt. Då tänkte ja
-snälla ja kan se ut hur som helst bara ja får mår bra igen!



Kommentarer
Anna säger:

Vafan är det jag läser Pernilla? Du har väl alltid vart hur snygg som hellst :)

2012-04-29 | 22:47:51
Bloggadress: http://hallonosvek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback